donderdag 2 mei 2013

Vergeet-me-nietje

Het vergeet-me-nietje is één van de patronen in het magazine "InHaken op de zomer" 
Dit magazine had vandaag of morgen bij jullie op de mat moeten liggen maar door
problemen bij de drukker heeft het behoorlijke vertraging opgelopen. 
Mijn excuses daarvoor!











Het is meer dan balen en ik vind het vreselijk dat ik iedereen moet teleurstellen en
mijn belofte van verzenden niet na kan komen, sorry daarvoor!
Patroon vergeet-me-nietje


Hoewel de drukker heeft toegezegd uiterlijk 14 mei te leveren, hoop ik ze ruim voor die
datum binnen te hebben en ze z.s.m. kan versturen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Carla

14 opmerkingen:

  1. Kan gebeuren meis. Daar kan jij niets aan doen. We wachten gewoon geduldig af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach dat nemen we jou niet kwalijk hoor....kan gebeuren en we wachten rustig af


    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liefste Carla, dit is absoluut niet erg dat het magazine een beetje later komt.
    Ik heb er zeker voor over, het is de moeite waard.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Carla,
    Maak niet uit dat het iets later is. Ik kijk er wel heel erg naar uit!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat in het vat zit verzuurt niet. Ik denk dat het het wachten meer dan waard is.

    Liefs,
    Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar kun je niets aan doen Carla, dit is onmacht. Ik wacht gewoon rustig af...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alles komt goed. Daar ben ik niet bang voor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar kun je helemaal niets aan doen!
    We blijven er naar uit kijken ;-)

    Mariska
    www.gezelligaandehaak.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat balen, ook zeker voor jou!! Het zou mooi zijn als hij voor moederdag binnen is, en anders jammer en echt niet onoverkomelijk hoor! Ga je daar geen zorgen over maken!

    we zien hem wel verschijnen.

    Groeten Herma
    hurmshomemade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt later in de maand extra genieten van jouw mooie magazine.
    Gewoon samen even geduld hebben. Geen probleem.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och, de zomer is ook dit jaar wat later. Straks gewoon in het zonnetje genieten.
    Geeft allemaal niks.

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is overmacht, alles komt goed. We wachten gewoon rustig af. We zullen toch nog wel omhanden hebben.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geen probleem hoor we weten dat het blad hoe dan ook komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gewoon té schattig deze vergeet-me-nietjes! ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...