vrijdag 21 juni 2013

Brocante verfblik

Oud verfblik als brocante opbergblik op je bureau gevuld met leuke oude spulletjes.














Dit oude verfblik heb ik beplakt met bruin inpakpapier waarop een label is geplakt.
Dit label kun je hier downloaden.

















Het hengsel is omgehaakt met vasten en vervolgens een toer met  3 lossen ~ 1 vaste
overslaan ~ halve vaste (dit tot het einde herhalen).
Het garen wat ik gebruikt heb is 2 tinten bruin van scheepjeswol: Cotton 8 en maxi.
Zie hier meer

Bloglovin

15 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt! Prachtig! Leuk idee....
    Groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit!

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik houd van deze kleuren.
    Prettig weekend.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gedaan !

    fijn weekeinde,
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf ik hou van die stijl! Super leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee. Ik ga volgen hoor! Haken en brocante wat wil je nog meer? gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan hoor!
    Ziet er gaaf uit.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How beautiful!
    You have such a lovely blog with many interesting and pretty ideas!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke ideeën met oude verfblikken. Maar ik heb zelden lege verfblikken. Ik ga eens even nadenken hoe ik jullie ideeën op een andere manier kan gebruiken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk!! Ik ga hem zeker een keer maken!
    Groeten Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk gedaan!
    de moeite waard om te maken

    groetjes yootje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Класс! Настоящий винтаж! Спасибо за участие в проекте Рукодельное кафе!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...