zaterdag 27 februari 2016

PLOFKIPJES Spaar ze allemaal!

Het lijkt op reclame van de McDonalds maar het is wakker dier die een tijdje geleden
een campagne gestart heeft tegen de plofkip in het McNuggets Happy Meal.

















Met de TV reclame "Plofkipjes spaar ze allemaal" haken ze op ogenschijnlijke luchtige
wijze aan bij de speeltjes die McDonald's in het Happy Meal stopt.
Hier kun je meer lezen over de campagne! (bron:www.adformatie.nl)


Wij haken hierop in: GEHAAKTE KIPJES Spaar ze allemaal! 

















Het eerste patroon is van kipje Blisty en te vinden in de nieuwsbrief van deze week.
Wil je de kipjes, geregeld inspiratie, creaties en gratis patronen ook ontvangen schrijf
je dan hier in voor de nieuwsbrief!

GEHAAKTE KIPJES Spaar ze allemaal!

Fijn weekend!

33 opmerkingen:

  1. Haha wat zijn ze grappig :D
    Dankjewel
    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel grappig, heb me net ingeschreven voor de nieuwsbrief. Krijg ik deze nieuwsbrief nu ook nog met dit kippetje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, als het goed is heb je de nieuwsbrief al ontvangen

      Verwijderen
  3. Heel grappig, heb me net ingeschreven voor de nieuwsbrief. Krijg ik deze nieuwsbrief nu ook nog met dit kippetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf het een naar woord vinden maar het dekt de lading geheel. Er is nog veel te veel dierenleed in ons kikkerlandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik heb mij al een paar weken geleden ingeschreven voor de nieuwsbrief. Mijn account gecheckt, staat daar idd aangevinkt, mar tot op heden geen nieuwsbrief ontvangen. Is de op te lossen?
    Groetjes, Astrid Benschop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ik heb mij al een paar weken geleden ingeschreven voor de nieuwsbrief. Mijn account gecheckt, staat daar idd aangevinkt, mar tot op heden geen nieuwsbrief ontvangen. Is de op te lossen?
    Groetjes, Astrid Benschop

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk vondst. Heb me zojuist aangemeld voor de nieuwsbrief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoii
    Wat een leukerd!
    Heb me gister ingeschreven maar nog geen nieuwsbrief gehad. Is het wel goed gegaan?��

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb me net aangemeld. Ik hoop dat het de nieuwsbrief met dit kippetje dan ook nog krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb me ook net aangemeld en hoop ook nog deze nieuwsbrief te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk dank voor de snelle reactie. Heb de nieuwsbrief al ontvangen. Wat een supersnelle service.

      Verwijderen
  11. Wat een origineel idee. De kippetjes zien er zo grappig uit. Zo worden we er ook aan herinnerd om alleen kip te eten die een goed leven heeft gehad (of zelfs helemaal geen kip te eten).

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kipje. Ik ga deze maken hoor en ik kijk al uit naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal eens met de campagne. En de kippejes zijn superleuk!! Dank je wel voor het patroon. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb met 28 februari opgegeven voor de nieuwsbrief met het patroon van de plofkipjes, echter heb ik nog geen nieuwsbrief ontvangen, krijg ik de nieuwsbrief van afgelopen week ook nog

    Mvg hans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allemaal leuke kipjes groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is uiteraard niet de bedoeling van Wakker Dier maar mijn eerste gedachte was 'waar kan ik het patroon van die kipjes vinden?' hihi. Blij dat jij het patroon hebt gemaakt. Ik vind ze zo leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wil men plofkip ja dan alleen deze gehaakte kipjes wat zijn ze leuk en gedetailleerd,bedankt voor het patroon ga ze zeker maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo , ik heb me opgeven voor de nieuwsbrief wanneer kan ik deze in de mail verwachten?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb de nieuwsbrief ontvangen met patroon 2 zou ik ook kipje 1 kunnen krijgen

    Jok

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb de nieuwsbrief met kipje 2 nog niet ontvangen. Zou ik deze nog kunnen krijgen. Sta wel ingeschreven want heb geprobeerd me opnieuw in te schrijven en kreeg toen dat dat niet kon omdat ik al ingeschreven sta.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kan de patroontjes van de plofkip niet openen en downloaden. Wil ze zo graag ze zijn zo leuk.groetjes Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kan de patroontjes van de plofkip niet openen en downloaden. Wil ze zo graag ze zijn zo leuk.groetjes Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoelang duurt het voordat de nieuwsbrief komt

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoelang duurt het voordat de nieuwsbrief komt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik denk dat ik een nieuwsbrief heb gemist :( Heb de eerste 3, is er een mogelijkheid dat ik kipje 4 ook kan krijgen?

    Liefs Eno ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De patronen van de kipjes kun je op mijn blog vinden: http://haak-in.blogspot.nl/2016/03/gehaakte-kipjes-gratis-patroontjes.html

      Verwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...