zaterdag 31 maart 2018

Céleste de selder

Céleste de selder is één van de Belgische Vitaminis van de Delhaize


Selderij kennen we als blad, bleek en knolselderi
Céleste is een vrolijk in het rondkijkende bleekselderi, super gezond en ideaal om 
te verwerken in salades

Céleste de selder haakpatroon

Céleste is voorlopig de laatste Vitamini........
maar er zuller er ongetwijfeld nog een aantal komen want ze zijn gewoon te leuk om te haken.

Welke Vitamini zou jij graag nog zien verschijnen?

Fijn Paasdagen!

13 opmerkingen:

  1. Welke ik nog graag zou zien ? Paprika Paul - Mandarijn Maartje - Sinasappel Simon - Kool Kees om er maar een paar tenoemen. Ik vind uw patronen ontzettend mooi en heel goed te volgen. Met vriendelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat ik nog graag zou haken? radijs, komkommer, rettich, kers, meloen om er zo een aantal te noemen.

      Verwijderen
    2. ik ken die niet eens en via zoeken naar belgie zie ik ze ook niet

      Verwijderen
  2. Ze zijn allemaal super, Carla, ik ben fan. Maar dat zal je ongetwijfeld al opgemerkt hebben.
    Fijn paasweekend, groetjes Sofie 💞🐰💞

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat je ook voor ons maakt, allemaal even leuk ! Enne...1nieuwe per 14 dagen is ook genoeg. Het leven bestaat meer dan uit alleen haken ! Denk ook aan jezelf. Fijne Paasdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk allemaal. En het is heel moeilijk kiezen welke Vitaminis ik nog zou willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal even leuk en mijn kleinzonen zijn er erg blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meloen en pompoen zou ik graag nog zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou watermeloen en kers leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind nergens de gele paprika, kers enz, er moeten 13 patronen zijn en
    wat is bob bloem?? daar zie ik geen patroon van

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie.
♥ Carla

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...